lottewolters.reismee.nl

Voorbereidingen van mijn droomreis

Lieve vrienden en familie,

Ik heb afgelopen tijd weinig aandacht aan jullie besteed. Ik werk me helemaal suf, maar het is voor een goed doel: 'Ik kom eraan mooie wereld!!!' nog maar een klein maandje en dan zit ik met mijn dikke billen aan de andere kant van de wereld!!

Ik vertrek 14 oktober in de vroege ochtend vanuit Amsterdam naar Mexico City, vervolgens zal mijn reis verder gaan naar Belize, Guatamala, san salvador, Nicaragua, costa rica, panama, ecuador, peru en bolivia. Oh ik ga iedereen heel erg missen, maar wat gaat het gaaf zijn!! Ik houd jullie via deze reismee op de hoogte van mijn avonturen!! Voel je absoluut niet verplicht deze te lezen. Ik schrijf ze tevens voor mijzelf (als dagboek..).

Hopelijk zie ik jullie allemaal komende zaterdag op mijn feestje. Dan ga ik nog even heel hard van jullie genieten.

Veel liefs Lotte

Reacties

Reacties

Janne

Aaaah ik ben je aller eerste reactie van het komend half jaar! Boeeehoeee ik word verdrietig bij het idee dat mijn lieve vriendinnetje een half jaar weg gaat. Maar ook heel blij bij het idee dat ik je kom opzoeken in Peru! Ik heb er nu al heel veel zin in...

Kirsten

Hey lieve Lot,

Uiteraard ga ik je missen, maar ik ben ook ontzettend benieuwd naar al je verhalen.. Ga dus zeker je weblog volgen! xx

pa

we maken er zaterdag een groot feest van om de pijn in ons hart te verzachten
het is nu nog minder dan 1 maand
kriebeleleleles
liefs

josien

Hey Susk,

Superleuk dat je zo'n geweldig avontuur mag gaan beleven! Eerst nog even keihard feesten op Nederlandse bodem en dan verder in Zuid Amerika!!! Ik zal je heeeeel erg missen maar gelukkig is er email en skype!!!

Karien

En of we gefeest hebben afgelopen zaterdag! Wat een topavond, wat moet dat heerlijk voor je geweest zijn om alle mensen die van je houden in 1 ruimte te hebben :-) Ik wil er eigenlijk nog helemaal niet aan denken dat je straks 6 maanden weg bent, dus de komende maand (als je niet aan het werk bent) moeten we gewoon nog heeeel veel leuke dingen gaan doen met de jc!

Wiebe, Esther en je grote kleine vriend Davey

Lieve Lot, je bent nog niet weg maar we wensen je alvast onwijs veel plezier, geniet van alles wat je tegenkomt. Pas goed op je zelf en volg je gevoel, dan komt het zeker helemaal goed. Dikke kussen van ons drietjes, Es

Bootje

Ow alle heftigheid op een stokje! Eindelijk kan deze droom van je uitkomen. Al een aantal jaar leef jij toe naar dit moment, en nu wordt het werkelijkheid!! Jeeeeeeeeeej!!! Heel veel plezier en ga ervan genieten, zal je missen xxxxxxxxxxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!